Tuesday, July 29, 2008

Bertemu kembali.


ASALAMUALAIKUM
kepada kawan2,ikhwah2,akhwat2.member2.yang melawati blog ana. ana memohon kemaafan kerana lama dah tak update blog ana.sebenarnya bukan sengaja tak nak update.sebab ana ada buat keja sikit..konon2 nya..bz la.pada hal tak bz pun.hehe..

Disini ana ingin berkongsi ngn kawan2 sedikit sebanyak program yang ditaklifkan pada ana. adala 2 3 program yang ditaklifkan pada ana.seperti spektrm pada awl bulan 7 yang lepas. dalam spektrum tu.dato husam musa,YB ustzah zailah.YB ust zaki.YB ust zul datang. ALHAMDULILLA banyak pendedahan yang disampaikan pada kami.yang mana selama ini kami tertanya2.fenomena yang berlaku dinegara yag tercinta,sama ada fenomena politik.kes dato seri anwar ibrahim. kes muzakarah.dan berbagai2 lagi.. ALHAMDULILLAH dengan pendedahan itu.ALLAH buka kan hati kami menilai sejauh mana kebenaran berita2 yg telah tersebar. ana ditaklim kan AJK tugas2 khas.AJK pemakanan.AJK sukan.
Itulah serba sedikit pada awal bulan 7.


Pada akhir bulan 7..ana ditaklifkan jadi pengurus bola sepak pasukan kelantan ke piala malaysia anjuran PMRAM.tujuan piala malaysia dianjurkan oleh PMRAM untuk mengeratkan lagi ukhwah yang sentiasa erat diantara pelajar2 malaysia.doakan semoga hadaf dan tujuan kami tercapai..

0 comments: